Trwają konkursy na stanowiska urzędnicze w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, których funkcjonowanie sankcjonuje zarządzenie Prezydenta Grudziądza, ustalające nowy układ struktury organizacyjnej UM. W tym tygodniu poznaliśmy dyrektora powstającego Wydziału Promocji i Wizerunku Miasta.
W konkursie na dyrektora Wydziału Promocji i Wizerunku Miasta wybrano kandydaturę Michała Czepka, który tę funkcję obejmie 15 lipca. Do obowiązków dyrektora należeć będzie:
- kreowanie wizerunku Grudziądza, jako ośrodka turystycznego oraz promocji produktów turystycznych miasta zgodnie z obowiązującą strategią promocji, w tym nadzór nad wszelkimi działaniam i z zakresu promocji miasta i komunikacji marketingowej;
- przygotowywanie i realizacja materiałów promujących Grudziądz na różnych nośnikach, skierowanych do określonych grup docelowych;
- przygotowywanie udziału miasta w wybranych targach krajowych i zagranicznych w dziedzinie turystyki;
- wybór stylistyki i asortymentu upominków i wydawnictw promocyjnych oraz zarządzanie ich dystrybucją.
- inicjowanie, organizacja i współorganizacja imprez i wydarzeń o charakterze promocyjnym;
- inicjowanie i przygotowywanie spotkań z potencjalnymi inwestorami;
- przygotowywanie udziału miasta w wybranych targach krajowych i zagranicznych promujących gospodarkę lokalną i regionalną;
Na rozstrzygnięcie czekają pozostałe konkursy, m.in. na kierownika Biura Kontroli czy kierownika Referatu Nadzoru nad Szpitalem, gdzie zainteresowane osoby mogły składać swoje oferty do 1 lipca.
Wciąż do obsadzenia pozostaje stanowisko dyrektora Wydziału Edukacji, gdzie stosowne dokumenty kandydatów będą przyjmowane do 12 lipca. Trwa również konkurs na dyrektora Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych. Oferty na to stanowisko należy składać w terminie do 18 lipca.
Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu można zapoznać się Założenia reorganizacji struktur Urzędu Miejskiego
dostępne są w tym miejscu
.Biuro Prasowe Prezydenta