Czym jest Google Ads

Wyszukując firmy SEO, czy firmy od tworzenie stron, na pewno można również znaleźć informacje na ich stronach o reklamach Google. Google Ads, niegdyś nazywane również Google Adwords, to nic innego jak system reklamowy firmy Google, który ma za zadanie umożliwić wyświetlanie reklamy tekstowej w wyszukiwarce. Taki system może być bardzo przydatny, zwłaszcza dla nowych firm, które nie mają jeszcze wypracowanej marki.

Na czym polega Google Ads?

Dzięki Google Ads na początku wyszukiwarki są wyświetlane reklamy tekstowe lub produktowe, dotyczące danej firmy. Mogą również pojawiać się jako reklamy graficzne w sieci reklamowej Google Display Network albo reklamy wideo na You Tube.

Wiele firm, takich jak tworzenie stron Toruń, Deva Group oraz agencje SEO zaleca również wykupienie dodatkowo Google Ads.

Ta usługa reklamowa pozwala na wyświetlanie naszej reklamy tekstowej w wyszukiwarce Google już na pierwszej lub drugiej pozycji. Ponieważ strona pojawia się tak wysoko w rankingu wyszukiwania jest znacznie większa szansa, że potencjalny klient trafi właśnie na nasz produkt. Sekcja reklam jest zawsze widoczna u góry. Google Ads jest również określane jako reklama płatna Google lub linki sponsorowane Google.

Konfigurowanie reklamy tekstowej Google Ads

Konfigurowanie reklamy tekstowej Google Ads

Oczywiście samo umieszczenie linków sponsorowanych lub wykupienie reklamy Google Ads nie jest wystarczające. Firmy zajmujące się tworzeniem stron, w tym pozycjonowaniem, takie jak Deva Group pomagają również skonfigurować reklamę pod nasze potrzeby. Reklama tekstowa Google Ads powinna więc mieć odpowiednią ilość fraz kluczowych, które jednocześnie określają markę lub reklamowany produkt. Jest krótka, więc informacja powinna być zwięzła, ale czytelna dla odbiorcy.

Oprócz formy reklamy bardzo ważne jest również nakierowanie jej na odpowiednich odbiorców. Dzięki Google Ads możliwe jest skonfigurowanie reklamy tak, by wyświetlała się użytkownikom z określonej grupy docelowej. W ten sposób zwiększy się szansa na uzyskanie większej responsywności strony, a także sprzedaży. Wzrośnie zainteresowanie usługami i produktami, co przekłada się na realny zysk dla firmy.

Google Ads mogą być skierowane zarówno na kampanie produktowe, jak również konkretną stronę, którą chcemy promować. Użycie zoptymalizowanego tekstu oraz graficznych bannerów przyciąga wzrok oraz daje gwarancję polepszenia ruchu na stronie.

Pozycjonowanie stron internetowych Toruń zajmuje się również kampaniami Google Ads oraz zwiększaniem ruchu na stronie.