W codziennym życiu mogą się zdarzać okazje do irytacji. Pamiętajmy jednak, że nad wieloma trudnościami możemy zapanować, a nawet skutecznie je eliminować. Osiąganiu tego właśnie celu służy nowa usługa Wydziału Komunikacji Miejskiej, „Błyskawiczne Centrum Zgłoszeń”.



Jeżeli kiedykolwiek chciałeś zgłosić braki w rozkładach, powiadomić nas o zniszczeniach w obrębie przystanków czy niedziałającym biletomacie, ale zgłoszenie telefoniczne lub mailowe było dla Ciebie zbyt czasochłonne, to teraz ten problem znika. Od teraz można bowiem skorzystać z Błyskawicznego Centrum Zgłoszeń, a wiadomości o wszelkiego rodzaju uszkodzeniach można wysyłać korzystając z jednej z popularnych aplikacji:
- SMS/MMS (Wiadomości),
- Messenger,
- WhatsApp,
- Telegram,
- Signal.

Wiadomość nie musi być skomplikowana, wystarczy podać:
- nazwę przystanku,
- krótki opis uszkodzenia,
- zdjęcie (opcjonalnie),

a następnie wysłać wiadomość na numer 453 020 701. Nie trzeba robić niczego więcej, warto jednak pamiętać o jeszcze kilku kwestiach, przede wszystkim o tym, że bieżące funkcjonowanie komunikacji można sprawdzać w aplikacji KiedyPrzyjedzie.pl, a w razie problemów zalecany jest kontakt z Dyspozytornią MZK pod numerem telefonu 56 45 04 222,

Usługa jest bezpłatna. Operator zgłaszającego nalicza tylko opłatę za wiadomość lub transfer danych. W większości przypadków te koszty są jednak wliczone w abonament lub ofertę PrePaid, gdy ktoś korzysta z aparatu na kartę.

W razie problemów z rozkładem jazdy można napisać na

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

.

Informujemy też, że odpowiednie oznaczenia pojawiać się będą na przystankach sukcesywnie wraz z wymianą rozkładów jazdy.


Marcin Mielnicki
Urząd Miejski w Grudziądzu