Miasto przystąpiło do Ogólnopolskiego Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2022-2023. Jest już możliwość składania wniosków.

Przedsięwzięcie realizowane jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Mieszkańcy, którzy planują w tym roku wymianę pokrycia dachowego, mogą skorzystać z dofinansowania na demontaż, transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego zawierającego azbest w wysokości 70% poniesionych kosztów. Pozostałą część kosztów mieszkańcy muszą pokryć we własnym zakresie.
Wnioski można składać do Urzędu Miejskiego w terminie do 31 marca osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Grudziądzu, Wydział Środowiska, ul. Sikorskiego 32-36, 86-300 Grudziądz. Druki dostępne są w Wydziale Środowiska (ul. Sikorskiego 32/26), od poniedziałku dostępne będą w Biurze Obsługi Interesanta grudziądzkiego Ratusza (ul. Ratuszowa 1), można je także pobrać

tutaj

.


Karol Piernicki
Rzecznik Prasowy