Od dnia 16 listopada 2020 r. w gmina-miasto Grudziądz wprowadza elektroniczny generator ofert dla organizacji pozarządowych ubiegających się o realizację zadań publicznych zlecanych przez miasto.



Wprowadzenie elektronicznej obsługi ofert za pomocą systemu Witkac.pl ma na celu usprawnienie procesu zlecania zadań publicznych oraz ograniczenie kontaktu bezpośredniego.

Generator ofert będzie obligatoryjnym systemem elektronicznym służącym obsłudze zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym. Za pomocą generatora będzie możliwe:
- ogłaszanie otwartych konkursów ofert,
- generowanie i składanie ofert,
- dokonywanie oceny formalnej i merytorycznej ofert,
- tworzenie umów i aneksów,
- tworzenie i składanie sprawozdań,
- komunikowanie się pomiędzy miastem a oferentami.

Organizacje zamierzające składać oferty w ramach otwartych konkursów ofert lub w trybie pozakonkursowym zobowiązane są dokonać rejestracji w celu założenia konta. Generator jest dostępny na stronie internetowej www.witkac.pl.

W celu zapoznania z działaniem generatora ofert, zorganizowane zostanie szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych. Szkolenie w formie on-line odbędzie się w dniu 16 listopada 2020 r. od godz. 13:30 na platformie ClickMeeting.

Informacja o szkoleniu została przesłana w formie elektronicznej do wszystkich organizacji pozarządowych, które udostępniły swój adres poczty elektronicznej Urzędowi Miejskiemu w celu zamieszczenia w Informatorze o organizacjach pozarządowych, a także do podmiotów,  które w bieżącym roku realizują zadania publiczne zlecone przez miasto.  

Organizacje zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o potwierdzenie uczestnictwa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 10 listopada 2020 r.