UM Grudziądz: Grudziądz promuje się na targach

2 min czytania

Po raz pierwszy w tym roku Grudziądz zaprezentował swoje walory i atrakcje turystyczne. Okazją do przedstawienia oferty były XXX Międzynarodowe Targi Turystyczne Tour Salon” w Poznaniu.****

Nasze miasto promowało się wraz z innymi wystawcami z regionu, na wspólnym stoisku Województwa Kujawsko-Pomorskiego, pod marką Konstelacje dobrych miejsc”.

- Mimo, że wiele informacji na temat atrakcji miasta znaleźć można w Internecie, zauważyliśmy, że spora część osób szuka osobiście pomysłów na krótki odpoczynek odwiedzając nasze stoisko podczas targów - mówi Naczelnik Wydziału Kultury, Sportu i Promocji Urzędu Miejskiego Małgorzata Sadowska-Rodziewicz.

Wyniki badania ruchu turystycznego w 2018 r., wyraźnie wskazują, że turystów w Grudziądzu z roku na rok przybywa. W ubiegłym roku nasze miasto odwiedziło ponad 85 tys. turystów (nie licząc odwiedzających jednodniowych), czyli prawie 13 tys. osób więcej niż w roku 2017.

Podczas Tour Salon” przedstawiciele Grudziądza zachęcali do przyjazdu do miasta i pomagali zaplanować wyjazd proponując najlepsze atrakcje, bazę noclegową i gastronomiczną. Targi to także dobra okazja do budowania relacji, wymiany doświadczeń i spotkań z branżą. Podczas dni branżowych nasi reprezentanci odbyli liczne spotkania z przedstawicielami agencji reklamowych, domów mediowych, producentami
i przedstawicielami rozgłośni radiowych i stacji telewizyjnych.

Warto dodać, że w 2019 r. miasto Grudziądz planuje jeszcze udział w następujących imprezach wystawienniczych: Na styku kultur” w Łodzi, Jarmark Dominikański w Gdańsku i World Travel Show w Nadarzynie.

Urząd Miejski w Grudziądzu,

grudziadz.pl/artykul/69/14637/grudziadz-promuje-sie-na-targach

Autor: krystian