12 sierpnia doszło do podpisania przez Miasto umowy na dostawę komputerów przenośnych w ramach projektu grantowego pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
W drodze procedury przetargowej wybrano wykonawcę, którym jest F.H.U. „HORYZONT” Krzysztof Lech. Zgodnie z treścią zawartej umowy ma on 45 dni kalendarzowych na dostawę komputerów przenośnych do siedziby Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
Po dostarczeniu sprzętu komputerowego i dokonaniu jego weryfikacji pod kątem zgodności z wymaganiami, rozpocznie się procedura przekazania sprzętu uprawnionym uczestnikom projektu.
Przekazanie nastąpi na podstawie umowy darowizny oraz protokołu zdawczo-odbiorczego.
Uprawnione osoby zostaną ze stosownym wyprzedzeniem powiadomione o terminie i godzinie odbioru komputera przenośnego.
Biuro Prasowe i Medialne