Z początkiem lutego Urząd Miejski w Grudziądzu rozpoczął dostarczanie decyzji dot. podatku od nieruchomości. Dla osób fizycznych termin I raty mija 15 marca. Kolejne to 15 maja, 15 września i 15 listopada roku podatkowego. Żeby uniknąć wizyty w Ratuszu zachęcamy do dokonywania płatności tradycyjnym przelewem bankowym.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a także zapewnienie zasad związanych z ograniczeniem rozprzestrzeniania się Covid-19, prosimy o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu. Dlatego zachęcamy do dokonywania płatności bezgotówkowych na indywidualny numer rachunku bankowego wskazany w decyzji.
W przypadku płatności podatku w kasach Urzędu, prosimy o dokonywanie płatności za pomocą kart płatniczych, blikiem lub odliczoną gotówką, co usprawni i przyśpieszy proces. Dla mieszkańców czynne są dwie kasy: w budynku przy ulicy Ratuszowej 1 oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Przypominamy, że pozostałe opłaty można dokonywać na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Grudziądzu wskazane poniżej:
Biuro Prasowe i Medialne