Wiesz, jak upiększyć nasze miasto? Chcesz podzielić się swoim pomysłem i pozyskać wsparcie? A może zauważyłeś coś niepokojącego, co wymaga interwencji. Zgłoś się do nas!
W Urzędzie Miejskim w Grudziądzu funkcjonuje specjalna infolinia. Służy ona do zgłaszania spraw i inicjatyw. Służy mieszkańcom. Infolinia umożliwia również komunikację Prezydenta Grudziądza oraz służb z mieszkańcami.
Po wybraniu numeru telefonu +48 56 644 00 64 i odsłuchaniu komunikatu, mieszkaniec ma możliwość nagrać się i opisać sprawę, którą chce zgłosić. Jednak nagranie nie może przekroczyć trzech minut. Po upływie tego czasu połączenie się zakończy.
Aby uzyskać informację zwrotną można pozostawić do siebie kontakt. Co ważne, nagranie się na infolinię stanowić będzie podstawę do interwencji lub do zgłoszenia danego pomysłu w konkretnej jednostce Urzędu Miejskiego. Nie jest ono jednak równoznaczne z załatwieniem sprawy. Koszt rozmowy jest zgodny z taryfą operatora.
Infolinia powstała w ramach współpracy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z partnerem technologicznym firmą DIR. Projekt „Telekomunikacja dla Grudziądza – FENIX 4 Community” składa się z trzech części. Do tej pory wdrożono dwa etapy, które wpisują się w koncepcję inteligentnego miasta:
- komunikację człowieka z człowiekiem (H2H) – centrala telefoniczna VoIP,
- komunikację człowieka z maszyną (H2M) – bot głosowy K2 (infolinia dla mieszkańców).
Ostatni element dotyczy komunikacji maszyny z maszyną (M2M)– Internet Rzeczy (IoT). Dostęp do Internetu Rzeczy będzie całkowicie bezpłatny dla wszystkich mieszkańców oraz podmiotów gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą w Grudziądzu, z wyjątkiem komercyjnych operatorów teleinformatycznych. O etapie tym będziemy jeszcze informować.
Biuro Prasowe i Medialne