Jak stworzona jest nowoczesna witryna internetowa dla firmy?

Nowoczesna strona internetowa to strona zgodna z najnowszymi standardami i podążająca za aktualnymi trendami. Jeśli chcemy mieć taką właśnie witrynę w internecie to warto rozważyć firmę 48 Media, która działa jako agencja marketingu internetowego oferując różnorodne usługi związane nie tylko tworzeniem stron internetowych dla firm, ale również z ich promocją. Po czym więc poznać nowoczesną witrynę w globalnej sieci?

Dostępność na urządzeniach mobilnych

Bezwarunkowo, każda nowoczesna strona www musi być dostosowana do urządzeń mobilnych, takich jak na przykład smartfony. Korzystanie z komputerów stacjonarnych i laptopów do przeglądania stron internetowych jest wciąż popularne, ale nie można bagatelizować potrzeb osób, które codziennie korzystają ze smartfonów lub tabletów. Strona internetowa powinna dostosować się dynamicznie do różnych rozdzielczości i wykrywać moment w którym jest przeglądana na ekranie smartfona i dostosować czcionkę w taki sposób, aby ułatwić użytkownikowi przeglądanie takiej witryny. Nietypowe rozdzielczości powodują, że strona internetowa może wyglądać zgoła inaczej niż na wysokiej rozdzielczości ekranach komputerów.

Strona oparta na CMS

CMS, czyli System Zarządzania Treścią jest praktycznie standardem i trudno wyobrazić sobie doświadczoną agencję, która tworzy witryny internetowe bez takiej opcji. CMS umożliwia łatwą edycję treści, dodawanie kolejnych podstron, a nawet zmianę całej szatę graficznej w prosty i przejrzysty sposób. Tego typu funkcje są bardzo istotne dla właściciela witryny internetowej, który nie posiada wiedzy z zakresu HTML lub PHP. Może on w każdej chwili zmienić treść poszczególnych podstron bez konieczności pytania o te kwestie doświadczonych programistów.

Odpowiedź na potrzeby wyszukiwarek

Strona internetowa powinna odpowiadać potrzebom użytkowników oraz wyszukiwarek internetowych. Warto zauważyć, że potrzeby obu tych grup są zwykle tożsame to należy poświęcić odpowiednią uwagę kwestii optymalizacji SEO, czyli lepszej interpretacji witryny przez różnorakie wyszukiwarki, w tym Google. Użytkownik nie widzi tych elementów, ale wyszukiwarka internetowa potrzebuje podpowiedzi, aby móc właściwie rozpoznać poszczególne elementy i prawidłowo wyświetlić je w wynikach wyszukiwania. Mowa tutaj na przykład o odpowiednich nagłówkach, tagach strony, tytułach, opisach i nazwach zdjęć lub ilustracji. Warto zauważyć, że przy korzystaniu z systemu CMS można ten proces w znacznym stopniu ułatwić, aby dostosować witrynę właśnie pod kwestie związane z prawidłową optymalizacją SEO.