Od poniedziałku, 16 marca bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu i jednostkach podległych zostaje zawieszona do odwołania.





Wyjątek stanowią zgłoszenia zgonów oraz narodzin (wyłącznie w przypadku konieczności złożenia oświadczenia ojcostwa), które będą realizowane w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Mickiewicza 28/30 od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania USC.

Sprawy związane z pochówkiem na cmentarzach komunalnych odbywają się normalnie. Biuro Administracji Cmentarza Farnego działa w dni powszednie od 8.00 do 13.00, w soboty od 8.00 do 12.00. We wszystkich innych sprawach zalecamy kontakt elektroniczny tel. 56 646 13 76, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Pochówki na Cmentarzu Komunalnym w Kobylance odbywać się będą wyłącznie za pośrednictwem Zakładów Pogrzebowych. Kontakt z Biurem Cmentarza Komunalnego tel.: 56 46 388 89, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rejestracja pojazdów odbywać się będzie po uprzednim umówieniu telefonicznym i rejestrowane będą jedynie samochody fabrycznie nowe oraz sprowadzone z zagranicy bez tablic. Numer kontaktowy 56 45 10 402.

Wszystkie umówione wcześniej spotkania i wizyty w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, Biurze Obsługi Interesantów i w jednostkach podległych miastu zostają odwołane.

We wszystkich pozostałych sprawach zalecamy kontakt elektroniczny, w tym: pisma zwykłe, skargi, wnioski o udostępnienie informacji publicznej mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a wnioski wymagające podpisu – przez platformę EPUAP. Telefon kontaktowy 56 45 10 200 lub 56 45 10 225.

Pozostałe czynności załatwione będą na podstawie wniosku złożonego pocztą tradycyjną za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Odpisy aktów i decyzje wysyłane będą za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź elektronicznej.

Śluby już zaplanowane odbędą się w ustalonych terminach. Apelujemy do Par Młodych o ograniczenie liczby gości biorących udział w ceremonii. Aktualnie nowych terminów ślubów nie będziemy umawiać.

Jeśli chcemy uzyskać informacje jak załatwić sprawę, dowiedzieć się na jakim etapie jest załatwiana sprawa lub toczące się postępowanie, proponujemy kontakt z Biurem Obsługi Interesanta tel. 56 45 10 225 wystarczy podać swoje dane, przedmiot sprawy lub wydział w którym toczy się postępowanie i kontakt zwrotny.

Wszelkie opłaty, w tym podatek od nieruchomości, można dokonywać przez bankowość elektroniczną lub w bankach na indywidualne rachunki bankowe wskazane w dokumentach lub rachunki umieszczone na stronie http://bip.grudziadz.pl/strony/menu/54.dhtml

Wszystkie zalecenia mogą stanowić pewną niedogodność, jednak robimy to w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców miasta.


Beata Adwent

Rzecznik Prasowy